wtorek, 20 marca 2012

żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi

Moje życie leci jak opętane. Nie mogę za bardzo nad nim zapanować. Dzieje się tyle rzeczy, tych dobrych i tych złych ! Bywa. że jak coś się mi układa, to inne pieprzy, ale widocznie tak musi być. Już się pogodziłam z tym ! Nie mam zamiaru zamartwiać się czymś i katować. Jestem nastolatką, to jest najciekawszy czas w cały życiu. Najgorsze jest to, że jestem osobą nieśmiałą i niezdecydowaną ! To mnie boli i utrudnia życie, jednak trzeba walczyć z własnymi słabościami. Trzeba tylko mobilizacji do działania, którą pomału zdobywam ! 
 Jedna z moich ulubionych piosenek :

2 komentarze:

  1. Też jestem osobą nieśmiałą,utrudnia to życie,oj utrudnia..
    +dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem nieśmiała, ale może z czasem się to zmieni. Fajna piosenka :) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj ! Jeśli chcesz ♥